HomeFAQ • Retour

Retour

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de producten en/of levering zoals je die ervaren heeft. Wij vragen je vriendelijk om jouw klacht via de mail of telefoon aan onze klantenservice door te geven. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden de overeenkomst te herroepen. Binnen dit termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in de winkel doet, tenzij anders vermeldt.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel in je bezit is. Hiermee bedoelen we wanneer het pakket door jou of door jou aangewezen derde in ontvangst is genomen.

Wanneer mag ik iets retourneren?

Je kan een artikel binnen 14 dagen* na de dag waarop het artikel in je bezit is retourneren wanneer:

  • De seal niet verbroken is of de verpakking niet opengemaakt is
  • De houdbaarheidsdatum niet is verstreken

Als wij een verkeerd artikel hebben geleverd of als wij een andere fout met betrekking tot jouw bestelling hebben gemaakt, willen wij ons alvast excuseren. Daarnaast vragen wij u vriendelijk om binnen 14 dagen* contact met onze klantenservice op te nemen.

*Hiermee bedoelen we wanneer het pakket door jou of door jou aangewezen persoon in ontvangst is genomen.

Welke artikelen kan ik niet retourneren?

Je kan artikelen niet retourneren wanneer:

  • De seal is verbroken is of de verpakking is opengemaakt
  • De houdbaarheidsdatum is verstreken
  • Het artikel al langer dan 14 dagen in jouw bezit is*

*Hiermee bedoelen we wanneer het pakket door jou of door jou aangewezen persoon in ontvangst is genomen.

Hoeveel dagen heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Alle bestellingen binnen Nederland worden bezorgd met onze verzendpartner PostNL. Voor de verwerking in het buitenland neemt de partner van PostNL in dat betreffende land de bezorging over. Voor België is dat Bpost.

Naar de shop Contact opnemen