HomeFAQ • Account

Account

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, je hebt geen account nodig om te bestellen. Je kan tijdens het afrekenen kiezen om als gast te bestellen. Wij vinden het zelf ook niet prettig om bij elke webshop weer een account aan te maken. Toch willen wij ook benoemen dat een account zijn voordelen heeft. Zo is het met je eigen account mogelijk om je bestelgeschiedenis te zien, bestellingen makkelijk te herhalen en je bestelling te volgen via de unieke Track & Trace code.

Wil je een account aanmaken? Klik dan hier.

Hoe maak ik een account aan?

Je kan hier een account aanmaken.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Je kan je hieronder aanmelden voor onze nieuwsbrief. Tot snel 🙂

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Oeps, dat kan de beste overkomen! Je kan hier makkelijk zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

Let op: je krijgt een speciale link gestuurd naar jouw e-mailadres. Deze e-mail kan weleens in je spambox terecht komen.

Ik heb de e-mail voor het wijzigen van mijn wachtwoord niet ontvangen, wat moet ik nu doen?

Oeps, dat is niet de bedoeling! Het kan weleens voorkomen dat de e-mail in je spambox terecht komt. Het is daarom handig om ook even je spambox (ongewenste e-mails) te checken.

Zit de e-mail ook niet in je spambox? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag! 🙂

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Wat jammer dat je jouw account wilt verwijderen. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice, dan zorgen we ervoor dat je account zo snel mogelijk wordt verwijderd inclusief al je opgegeven persoonsgegevens.

Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Jammer dat je niet tevreden bent over onze nieuwsbrieven! In elke verstuurde nieuwsbrief kan je onderaan een link vinden om jezelf uit te schrijven.

Wanneer je hulp nodig hebt met het uitschrijven voor de nieuwsbrief kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag! 🙂

Naar de shop Contact opnemen