FAQ

Ben je op zoek naar een antwoord op je vraag? Met behulp van onze veelgestelde vragen, kun je snel een antwoord vinden.

Hoe lang duurt de verzending?

Nederland
Als je op werkdagen voor 16:00 een bestelling plaatst, wordt deze de volgende dag bij je bezorgd. Bestellingen die op vrijdag na 16:00, zaterdag en zondag worden geplaatst, worden maandag bezorgd.

België
Onze verzendpartner PostNL bezorgt pakketten naar België in doorgaans 1 tot 2 werkdagen.

Wanneer betaal ik verzendkosten?

Nederland
Verzendkosten zijn €5,95. Gratis verzending vanaf €50,-

België
Verzendkosten zijn €9,95. Gratis verzending vanaf €100,-

Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Het kan gebeuren dat de bevestiging in de spambox van je e-mail terecht komt. Heb je besteld via je account en staat je bestelling in je account? Dan is je bestelling gelukt! Doorgaans ontvang je in dat geval binnen een uur na bestellen een bevestiging. Als je de bevestiging niet kunt vinden in je email, dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice. Dan checken wij direct of alles goed is gegaan.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Alle bestellingen van Superfood4Me worden als pakket verstuurd en krijgen een unieke Track & Trace code. Je ontvangt van ons een email met de Track & Trace code zodra je bestelling is verzonden. 

Welke betaalmethodes accepteert Superfood4Me?
  • iDeal
  • Bancontact
  • PayPal
  • Creditcard (Visa, Mastercard, American Express, Cartes Bancaires & CartaSi)

Wij rekenen geen kosten voor betaling, ongeacht welke betaalmethode je kiest. 

Kan ik achteraf betalen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om bij Superfood4Me achteraf te betalen.

Mijn betaling is niet gelukt, wat nu?

Als je 100% zeker weet dat de betaling niet is gelukt, kan je proberen om opnieuw te betalen. Indien je het niet zeker weet, adviseren wij om minimaal een halfuur te wachten voordat probeert opnieuw te betalen. Het zou namelijk kunnen dat de betaling onverwachts goed is doorgekomen. Zodra je een bevestiging van je bestelling via de mail hebt ontvangen, is de betaling goed gegaan.

Lukt het betalen niet? Neem dan contact met ons op via info@superfood4me.nl of +31 85 2080 368

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Een kortingscode kan je invoeren op de pagina van je winkelmandje of bovenaan bij het afrekenen van je bestelling. Aan deze code is door ons een bepaald bedrag of percentage gekoppeld dat in mindering wordt gebracht op de bestelwaarde. Deze codes worden alleen door Superfood4Me verstrekt. Let op: in bijna alle gevallen geldt dat er slechts 1 kortingscode per bestelling kan worden gebruikt.

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra de betaling is afgerond ontvang je via de mail een bevestiging van je bestelling. Als je op werkdagen voor 16:00 bestelt, gaan we direct voor je aan de slag. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met daarin de Track& Code om je bestelling te volgen.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact op met onze klantenservice.