Home • Klantenservice

Klantenservice

Stel ons je vraag

    Veelgestelde Vragen

    Wat is de levertijd?

    Nederland 🇳🇱
    Als je op werkdagen voor 16:00 een bestelling plaatst, wordt deze de volgende dag bij je bezorgd. Bestellingen die op vrijdag na 16:00, zaterdag en zondag worden geplaatst, worden maandag verwerkt en dinsdag bezorgd.

    België 🇧🇪
    Onze verzendpartner PostNL bezorgt pakketten naar België in doorgaans 1 tot 2 werkdagen.

    Welke betaalopties zijn er?
    • iDeal
    • Bancontact
    • PayPal
    • Creditcard (Visa, Mastercard, American Express, Cartes Bancaires & CartaSi)

    Wij rekenen geen kosten voor betaling, ongeacht welke betaalmethode je kiest. 

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

    Oeps, dat kan de beste overkomen! Je kan hier makkelijk zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

    Let op: je krijgt een speciale link gestuurd naar jouw e-mailadres. Deze e-mail kan weleens in je spambox terecht komen.

    Kan ik ook zakelijk bestellen?

    Ja, dat kan. Wanneer je gaat afrekenen kan je de bedrijfsnaam invullen en deze wordt dan automatisch op de factuur gezet.

    Sinds kort hebben wij ook een affiliate-programma waar iedereen (particulier en zakelijk) zich voor kan aanmelden. Ontvang 15% commissie over elke aankoop via jouw affiliate-link!

    Lees hier meer over ons affiliate-programma.

    Ik krijg een foutmelding, wat nu?

    Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Een foutmelding kan veel verschillende redenen hebben. Controleer voor de zekerheid of je het afleveradres goed hebt ingevuld. Gaat de foutmelding niet weg? Om te kijken wat er aan de hand is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

    Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

    Je kan je hieronder aanmelden voor onze nieuwsbrief. Tot snel 🙂

    Wat is de levertijd?

    Nederland 🇳🇱
    Als je op werkdagen voor 16:00 een bestelling plaatst, wordt deze de volgende dag bij je bezorgd. Bestellingen die op vrijdag na 16:00, zaterdag en zondag worden geplaatst, worden maandag verwerkt en dinsdag bezorgd.

    België 🇧🇪
    Onze verzendpartner PostNL bezorgt pakketten naar België in doorgaans 1 tot 2 werkdagen.

    Welke betaalopties zijn er?
    • iDeal
    • Bancontact
    • PayPal
    • Creditcard (Visa, Mastercard, American Express, Cartes Bancaires & CartaSi)

    Wij rekenen geen kosten voor betaling, ongeacht welke betaalmethode je kiest. 

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

    Oeps, dat kan de beste overkomen! Je kan hier makkelijk zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.

    Let op: je krijgt een speciale link gestuurd naar jouw e-mailadres. Deze e-mail kan weleens in je spambox terecht komen.

    Kan ik ook zakelijk bestellen?

    Ja, dat kan. Wanneer je gaat afrekenen kan je de bedrijfsnaam invullen en deze wordt dan automatisch op de factuur gezet.

    Sinds kort hebben wij ook een affiliate-programma waar iedereen (particulier en zakelijk) zich voor kan aanmelden. Ontvang 15% commissie over elke aankoop via jouw affiliate-link!

    Lees hier meer over ons affiliate-programma.

    Ik krijg een foutmelding, wat nu?

    Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Een foutmelding kan veel verschillende redenen hebben. Controleer voor de zekerheid of je het afleveradres goed hebt ingevuld. Gaat de foutmelding niet weg? Om te kijken wat er aan de hand is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

    Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

    Je kan je hieronder aanmelden voor onze nieuwsbrief. Tot snel 🙂

    Bedrijfsgegevens

    KvK: 71888373 // BTW: 858889833B01