HomeFAQ • Betaling

Betaling

Heeft Superfood4Me een veilige betaalomgeving?

Ja. Zodra je gaat afrekenen kom je in een beveiligde internetomgeving. Anderen kunnen niet stiekem met je meekijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een beveiligde SSL-verbinding. Je herkent zo’n veilige SSL-verbinding aan het slotje bij de adresbalk in je browser.

Welke betaalopties accepteert Superfood4Me?
  • iDeal
  • Bancontact
  • PayPal
  • Creditcard (Visa, Mastercard, American Express, Cartes Bancaires & CartaSi)

Wij rekenen geen kosten voor betaling, ongeacht welke betaalmethode je kiest. 

Kan ik achteraf betalen?

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen.

Mijn betaling is niet gelukt, wat nu?

Als je 100% zeker weet dat de betaling niet is gelukt, kan je proberen om opnieuw te betalen. Indien je het niet zeker weet, adviseren wij om minimaal een halfuur te wachten voordat je probeert opnieuw te betalen. Het zou namelijk kunnen dat de betaling onverwachts toch goed is doorgekomen. Zodra je een bevestiging van je bestelling via de mail hebt ontvangen, is de betaling goed gegaan. 

Lukt het betalen niet? Neem dan contact met ons op via info@superfood4me.nl of +31 85 2080 368

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Een kortingscode kan je invoeren op de pagina van je winkelmandje of bovenaan bij het afrekenen van je bestelling. Aan deze code is door ons een bepaald bedrag of percentage gekoppeld dat in mindering wordt gebracht op de bestelwaarde. Deze codes worden alleen door Superfood4Me verstrekt. Let op: in bijna alle gevallen geldt dat er slechts 1 kortingscode per bestelling kan worden gebruikt.

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra de betaling is afgerond ontvang je via de mail een bevestiging van je bestelling. Als je op werkdagen voor 16:00 bestelt, gaan we direct voor je aan de slag. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met daarin de Track& Code om je bestelling te volgen.

Ik heb geen betaalbevestiging ontvangen, wat nu?

Als je 100% zeker weet dat de betaling niet is gelukt, kan je proberen om opnieuw te betalen. Indien je het niet zeker weet, adviseren wij om minimaal een halfuur te wachten voordat je probeert opnieuw te betalen. Het zou namelijk kunnen dat de betaling onverwachts toch goed is doorgekomen. Zodra je een bevestiging van je bestelling via de mail hebt ontvangen, is de betaling goed gegaan. 

Lukt het betalen niet? Neem dan contact met ons op via info@superfood4me.nl of +31 85 2080 368

Kan ik contact betalen?

Je kunt alleen in onze winkel met contant geld betalen. Superfood4Me is onderdeel van De Hahnemann Apotheek en is gevestigd aan De Krommert 12-14 in Heiloo.

Naar de shop Contact opnemen